صفحة العضو

د. Adil Zia

أستاذ مساعد

Marketing

كلية إدارة الأعمال

Dr. Adil Zia is a professor (Assist.) of marketing at Albaha University, College of Business Administration in Saudi Arabia. He earned his Ph.D. in Marketing from Aligarh Muslim University (AMU), India. He has more than 14 years of international teaching and research experience. Among his key interests are service marketing, customer behavior, marketing research, Marketing Management, Retail Management, and other related topics. He has published research papers in reputable indexed journals like European Management Journal (IF=6.11, SSCI = Q2), Sustainability (IF= 3.88, SSCI = Q2), International Journal of Quality & Reliability Management (ESCI = Q3), The International Journal of Information and Learning Technology, Pacific Business Review International, etc. to name a few.

التعليم

2014

Aligarh Muslim University, الهند

درجة الدكتوراة, Marketing

2006

Jamia Hamdard, الهند

درجة الماجستير, Marketing

2004

Aligarh Muslim University, الهند

درجة البكالوريوس, Economics

Logo

 

إخلاء مسؤولية:

هذه الصفحة هي خدمة مقدمة من جامعة الباحة - عمادة التعلم الإلكتروني وتقنية المعلومات لمنسوبي الجامعة من أعضاء هيئة التدريس والموظفين. جميع الآراء والمدخلات الواردة في هذه الصفحات تعبر عن رأي كاتبها فقط، ولا تعبر بالضرورة عن رأي جامعة الباحة.